Wakacyjna oferta Mediatak
Od 1 lipca dom prasy regionalnej Mediatak obniża koszty dotarcia prasy regionalnej w pakietach Big Power, Big Regions i Big Cities.
Od lipca do końca sierpnia potrwają wakacyjne promocje pozwalające na obniżenie kosztów dotarcia w pakietach Big. Oferta związana jest z możliwością zakupu reklamy w formatach pełnej kolumny z rabatem klienta 50%. Druga propozycja to rabat inicjujący skierowany jest do klientów, którzy w bieżącym roku nie skorzystali oferty Big-ów. Na każdą reklamę wyemitowaną w okresie od lipca do sierpnia 2007 r. klienci otrzymają 15% rabatu.
- Kontynuujemy naszą strategię podkreślającą, że prasa regionalna to silne i efektywne medium na ogólnopolskim rynku reklamowym. Pragniemy utrwalać opinię, że prasa regionalna stanowi nośnik o wysokim czytelnictwie i sprzedaży egzemplarzowej, którą można kupić po atrakcyjnych kosztach dotarcia – dodaje Waldemar Izdebski, Dyrektor Marketingu w Mediatak.
Od 25 czerwca promocjom cenowym towarzyszyć będzie wsparcie reklamowe w postaci billboardów i banerów w internetowych portalach branżowych.