VHI zastąpi MTV Classic

Dzisiaj w samo południe rozpocznie nadawanie stacja VH1 Polska.

01.12.2005 07:11

- Pierwszym teledyskiem, który zostanie przez nią wyemitowany, będzie „Ray of Light” Madonny, która - jako ikona muzyki pop, artystka łącząca swą twórczością pokolenia i jedna z największych, światowych gwiazd, reprezentuje to czym jest VH1 - informuje Dominika Płaza Specjalista ds. PR MTV. Pierwszą godzinę emisji VH1, czyli „Greatest Hits”, zaprogramowali sami widzowie. Przez dwa tygodnie mogli oni zgłaszać swoje propozycje przebojów na stronie internetowej www.mtvclassic.pl. Ponad tysiąc osób wysłało e-maile z listami utworów, które chcieliby zobaczyć w VH1.

„Widzowie świetnie wyczuwają klimat VH1 Polska, utwory, na które głosowali prawie w stu procentach pokrywają się z tym, co zamierzamy grać. To pozwala nam przypuszczać, że stacja trafi w gusta swoich widzów” – komentuje Dorota Nowak (Talent & Music Manager w MTV).

VH1 prezentować będzie muzykę z lat 80 i 90. Swój program kieruje do osób w wieku 25-39 lat interesujących się muzyką. Telewizja ma być bardziej przyjazna dla kobiet, ale swoją ofertę kieruje również do mężczyzn. - Ma mieć wysmakowaną grafikę, żywe, ładne kolory, nowoczesny design - mówi o VH1 Izabella Wiley, dyrektor generalna MTV Polska.

Wśród nowości znajdą się "Smells like 90's" i "Best of Charts" - prezentujące przeboje z lat 80 i 90, "MTV Live" - koncerty lubianych, ale nieco zapomnianych artystów, "Behind the Music", "Storytellers", "All Access" i "Faboulous Life" - seriale dokumentalne o "najgorętszych" gwiazdach show biznesu. W przyszłości w VH1 będzie zobaczyć można również polską produkcję.

W kampanii promującej VH1 Polska wzięli udział Kayah, Piasek i Anita Lipnicka z Johnem Porterem. Spoty z ich udziałem można było dotychczas obejrzeć na MTV Classic.

VH1 to międzynarodowa sieć telewizji muzycznych, emitujących teledyski i programy muzyczne 24 godziny na dobę. VH1 nadawany jest w ośmiu wersjach językowych i dociera do 112 milionów ludzi w 130 krajach na całym świecie (Polska będzie 131 krajem). Obecny w Afryce, Azji, Europie, Rosji, Ameryce Łacińskiej i w Stanach Zjednoczonych kanał VH1 oferuje zróżnicowany pod kątem lokalnych potrzeb program, który stanowi odpowiednio przygotowany miks teledysków i programów o tematyce muzycznej.

Przeczytaj wywiad z dyrektor generalną MTV Polska o wprowadzeniu telewizji VH1 i planach MTV Polska.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)