"Uwierz w reinkarnację"
Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię dla Greenpeace Polska - 'Uwierz w reinkarnację'.
17.09.2006 15:04
Kampania ma miejsce na busshelterach AMS w Warszawie, Krakowie i Poznaniu oraz w magazynie “MaxMagazine"
Ponadto powstała strona www.greenpeace.pl/segreguj_smieci z zagadnieniami dotyczącymi segregacji surowców.
Celem kampanii jest podniesienie świadomości Polaków w kwestii powtórnego przetwarzania surowców takich jak: papier, szkło, plastik czy aluminium i zachęcenie do segregacji śmieci.
Akcja ma trafiać do wszystkich Polaków, a w szczególności do mieszkańców dużych miast, gdzie żyje się bardziej konsumpcyjnie i gdzie problem jest bardziej widoczny i odczuwalny oraz do młodych ludzi po to by nauczyć ich dbania o środowisko.
Greenpeace Polska - Uwierz w reinkarnację
Cel kampanii: podniesienie świadomości Polaków w kwestii segregacji śmieciKlient: Greenpeace PolskaAgencja: Saatchi & SaatchiArt. Director: Bożena ŚlagaCopywriter: Radek KotapkaDyrektor kreatywny: Jason RomeykoPrzedstawiciel agencji: Hubert RadeckiPrzedstawiciele Greenpeace Polska: Maciej Muskat, Jacek WiniarskiMedia: outdoor, prasaCzas trwania: sierpień-wrzesień.