PolskaUprzejmi konduktorzy

Uprzejmi konduktorzy

Kolejowi kasjerzy, konduktorzy oraz
kierownicy pociągów będą szkolić się jak... uprzejmie obsługiwać
pasażerów. Ponad półtora tysiąca pracowników Grupy PKP, którzy
mają bezpośredni kontakt z pasażerami rozpoczęło szkolenie z
zakresu obsługi klienta. Szkolenie obejmie pracowników PKP
Przewozy Regionalne, PKP Intercity i Szybkiej Kolei Miejskiej w
Trójmieście - wylicza "Głos Wielkopolski".

20.06.2006 | aktual.: 20.06.2006 02:35

Osoby wytypowane do szkoleń przyjeżdżają do Warszawy, gdzie przez tydzień biorą udział w zajęciach teoretycznych i praktycznych -mówi Michał Wrzosek, rzecznik prasowy PKP. Nasi pracownicy będą się uczyć między innymi jak postępować z awanturującymi czy agresywnymi się klientami. W innych krajach także organizowane są takie zajęcia.

Szkolenia obejmują również zajęcia poświęcone obsłudze klientów obcojęzycznych. Pracownicy PKP zostaną wyposażeni w mini-słowniki w języku angielskim, niemieckim i rosyjskim, ze zwrotami przydatnymi w ich pracy. Wszyscy poznają też podstawy, niesienia pierwszej pomocy. Szkolenia zakończą się w 2008 roku. Kosztują 2.200.000 złotych. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)