Universal McCann lokalnie
Universal McCann jako pierwszy sieciowy dom mediowy w Polsce otwiera lokalne przedstawicielstwa.
23.01.2007 07:10
Od początku stycznia działa oddział na Śląsku, do końca miesiąca otwarte zostaną przedstawicielstwa w Poznaniu, a następnie we Wrocławiu i w Gdańsku.
„Profesjonalna wiedza o planowaniu i zakupie mediów, oraz wsparcie badawcze oraz optymalizacyjno-prognostyczne dużego domu mediowego działającego na ogólnopolskim rynku – z jednej strony, a z drugiej - znajomość uwarunkowań lokalnego rynku i zaangażowanie zespołu Universal McCann Katowice – to nas wyróżnia” - mówi Stanisław Diskau, dyrektor przedstawicielstwa w Katowicach.
„Dla klientów mających siedziby poza Warszawą często bardzo ważne jest, żeby dom mediowy nie działał tylko z Warszawy”, mówi Tadeusz Żórawski, prezes zarządu Universal McCann. „Polska nie jest tylko Warszawą i resztą kraju; każdy z regionów i każde duże miasto ma swoje charakterystyczne cechy, swoją specyfikę. Ważne jest by się do nich dopasowywać, a nie patrzeć tylko z ogólnopolskiego punktu widzenia.” – dodaje. Żórawski deklaruje również otwartość na współpracę na lokalnych rynkach z lokalnymi domami mediowymi lub agencjami reklamowymi – „Możemy wspólnie pracować dla klientów, których te domy już obsługują i znają. Nasze wsparcie, chociażby w zakresie planowania i badań może okazać się korzystne dla obu stron.”
Universal McCann jest domem mediowy, który oprócz planowania i zakupu mediów zajmuje się budowaniem zintegrowanych planów docierania do konsumenta, czyli “architekturą komunikacji”. Głównymi klientami Universal McCann są: Polkomtel, Polpharma, Media Markt, BZ WBK, Boehringer Ingelheim, Soraya, Microsoft, MasterCard, Bank BGŻ, AIG PTE, BASF, Exxon Mobil, Goodyear, Hasbro, Herbapol, Intel, Media Markt, Polsnack, UPS, Warner Home Video, Winterthur.