Tyskie w stylu corridy
Nowy film reklamowy piwa przygotowany przez DDB Warszawa.
29.12.2005 06:41
Na początku był zwiastun. Zwiastun, który był zagadką. Wiele osób zastanawiało się, czy obraz "El Matador", który niebawem ma wejść na ekrany, będzie konkurował z najnowszymi hitami kinowymi. Okazało się, że zapowiedź filmu jest świetnie zaplanowaną intrygą, służącą do nowatorskiej gry z konsumentem.
Reklama stylizowana na zwiastun filmu kinowego poprzedzała właściwą kampanię piwa Tyskie.
- To działanie nowatorskie, którego sens polega na tym, że do relacji konsumenta z dobrze mu znaną marką wprowadzamy dreszczyk niepokoju i odświeżamy fascynację. Zapraszamy go do rozwiązywania zagadki, a tym samym zwiększamy zainteresowanie marką - wyjaśnił Tomasz Kanton z działu PR Kompanii Piwowarskiej SA.
Wszystkie dotychczasowe filmy Tyskiego mają charakter fabularnych produkcji. Każdy z nich opowiada jakąś historię. Wykreowany świat i jego bohaterowie sprawiają wrażenie jakby istnieli naprawdę. Podobnie jest w przypadku filmu "El Matador".
Matador o przydomku El Polaco po wygranej walce próbuje piwa Tyskie. W trasie na kolejne walki towarzyszyć mu już zawsze będzie wielka ciężarówka z Tyskim.
Kolejny film z cyklu przedstawiającego Tyskie jako markę znaną i cenioną na całym świecie przygotowała - wykorzystując również zdjęcia dokumentalne z corridy - agencja DDB Warszawa. Twórcą filmu jest Marcin Mroszczak - dyrektor kreatywny agencji, reżyserem - Barney Cokeliss, a autorem zdjęć - Eduardo Serra (dwukrotnie nominowany do Oscara, m.in. za "Dziewczynę z perłą"). Media zakupił dom mediowy Starcom.
Film emitowany jest w kinach na terenie całego kraju, a ponadto w stacjach: TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4, TVN Siedem, a także w telewizjach niszowych takich jak Discovery.