Trzymaj formę z Decathlonem
Sklep Sportowy Decathlon powierzył po raz kolejny przeprowadzenie
kampanii reklamowej swojej nowej kolekcji firmie IMIGe Poland.
18.10.2007 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Na początku miesiąca na pływalniach krytych i w fitness clubach w Warszawie, Krakowie, Lublinie, Wrocławiu i Aglomeracji Śląskiej wystartowała kampania reklamowa marek Domyos, Tribord oraz Feetzip.
Na naklejkach reklamowych zainstalowanych w przebieralniach oraz na lustrach formatu A3 przy suszarkach na pływalniach warszawskich, miłośnicy aktywnego wypoczynku mogą zapoznać się z nowościami, jakie przygotował dla nich Decathlon. Z grupy Domyos jest to innowacyjny T-shirt Selfresh, z grupy Feet zip - torba oraz z grupy Tribord - klapki z patentem na usuwanie wody, aby stopy pozostały suche.
Kampania potrwa do połowy miesiąca. Kreację przygotowała agencja Garmont, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Pan Media Western.