Trzy nowe kampanie Testardo Red Cell dla Orange

Agencja Testardo Red Cell przygotowała trzy kolejne kampanie telewizyjne, promujące nowe produkty Orange przeznaczone dla rynków post pay, pre pay oraz klientów biznesowych.

23.11.2005 06:46

"Darmowe rozmowy z wybraną osoba" to kampania promującą bezpłatne połączenia z jednym wybranym numerem. Klienci płacący za połączenia na podstawie stałej umowy i faktur będą mogli korzystać z usługi przez pół roku, a Klienci pre paidowej oferty Orange Go przez 1 miesiąc od aktywowania usługi.

Reklama TV opowiada historię zakochanych, którzy chcą pozostawać ze sobą w bezustannym kontakcie, możliwym dzięki nowej usłudze. Film powstawał między innymi w czasie trzech nocnych "dni zdjęciowych" w warszawskim metrze - największym, szczęśliwie rozwiązanym problemem czasie zdjęć, było zsynchronizowanie ruchu odjeżdżających w jedną stronę na obu torach pociągów metra, którymi odjeżdża para głównych bohaterów.

Kampania "Darmowe rozmowy…" ruszyła 17.11. w TV, prasie, radiu oraz na outdoorze i nośnikach wielkoformatowych w centrach handlowych - jednocześnie z dwoma innym kampaniami przygotowanymi przez Testardo Red Cell dla Orange.

Marka POP wspiera komunikacją w TV oraz Internecie promocyjne doładowania, w których użytkownicy otrzymują 30% wartości doładowania gratis. Trzy 15'' sekundowe historyjki o psach w prosty i zabawny sposób prezentują zalety usługi i jej konkurencyjność w stosunku do innych ofert pre paid.

Kolejną nową propozycją Orange, tym razem przeznaczoną dla rynku biznesowego i wspieraną komunikacją przygotowaną przez Testardo Red Cell, jest "Business Everywhere" czyli bezprzewodowy dostęp do Internetu. Głównym komunikowanym benefitem jest największy zasięg tego typu usług, którą Orange osiąga dzięki dużemu zasięgowi transmisji danych w standardzie EDGE, wspieranemu uruchomiona jednocześnie ze startem kampanii najnowocześniejszy i najszybszy standard UMTS. Kampania prowadzona będzie w TV prasie i na outdoorzie oraz wspierana materiałami POS.

Testardo Red Cell jest wiodącą agencją dla wszystkich marek Orange (PTK Centertel) od momentu launchu marki na polskim rynku. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Initiative Media.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)