Triumph na srebrnym ekranie
Od 4 listopada do 9 grudnia w 38 kinach na terenie całego kraju będzie wyświetlany spot promujący najnowszą kolekcję bielizny - Fashion.
23.11.2005 06:45
Szacuje się, że przekaz dotrze do ponad 600 000 odbiorców z wyselekcjonowanej grupy docelowej.
Producent bielizny - firma Triumph Polska jak dotąd przeznaczała większość budżetu promocyjnego na reklamę outdoorową. Tym razem zdecydowała się zainwestować również w kampanię kinową. 4 listopada br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania kinowa towarzysząca wprowadzeniu na rynek najnowszej kolekcji Fashion. Modelem wiodącym w kampanii i jednocześnie "głównym bohaterem" spotu kinowego jest seria Dangerous Curves.
Reklamowany produkt to linia stworzona z zastosowaniem unikalnej technologii - bardzo nowoczesna zarówno pod względem tkaniny, jak i design. Ze względu na znakomite właściwości użytkowe, komfort i ciekawe wzornictwo bielizna tej linii kupowana jest chętnie przez panie w różnym przedziale wiekowym.
Spoty Triumpha będzie można obejrzeć w głównie w dużych kinach na terenie całego kraju. Reklamówki poprzedzać będą szeroki repertuar filmów - od komedii romantycznych, przez thrillery i filmy przygodowe, aż po horrory - czytamy w komunikacie.