TP sprzedała kablówki
W piątek Telekomunikacja Polska sprzedała
Multimediom Polska sieci telewizji kablowych. Łącznie z kosztami
wydzielenia ich z telekomunikacyjnej transakcji wyniosła 62 mln
zł. Jednego abonenta wyceniono na 1024 zł - informuje gazeta
giełdowa "Parkiet".
O przejęcie telewizji kablowych Telekomunikacji Polskiej starały się wszystkie największe firmy z branży i niektóre fundusze inwestycyjne (np. Innova Capital). Jednak pod koniec kwietnia na krótkiej liście inwestorów zmieściły się już tylko Vectra i Multimedia Polska. Po ponad dwóch miesiącach negocjacji, TP sprzedała telewizyjne aktywa tej ostatniej firmie - donosi gazeta.
Podkreśla jednocześnie, że z punktu widzenia TP, zawarta transakcja jest elementem strategii, która zakłada m.in. sprzedaż aktywów nie związanych z podstawową działalnością giełdowej spółki.