TP SA wprowadza telefonię internetową

W najbliższym czasie TP SA zaoferuje abonentom również programy telewizyjne oraz własny komunikator na wzór Gadu Gadu czy Skype.

16.02.2006 06:50

Telekomunikacja Polska SA wprowadza nową ofertę telefonii internetowej w oparciu o technologię VoIP (Voice oper Internet Protocol). Nowa oferta TP SA skierowana jest przede wszystkim do użytkowników już korzystających z neostrady tp.

„Aby skorzystać z nowej oferty, użytkownik musi posiadać i opłacać abonament telefoniczny TP i neostradę minimum 512 kb/s, a także musi mieć zainstalowany lifebox tp. Klient ma do wyboru dwa plany taryfowe, które są konkurencyjne w stosunku do innych firm oferujących telefonie internetową” – powiedział Jerzy Nagórski, dyrektor dywizji usług dla domu w TP SA, podczas konferencji prasowej.

Nagórski szacuje, że do końca roku liczba sprzedanych planów taryfowych sięgnie 160 tys.

Rozliczanie rozmów internetowych w TP jest prowadzone z dokładnością do sekundy, bez opłat za rozpoczęcie połączenia.

Cennik:Plan: VoIP tp zawsze za darmo:- Opłata miesięczna: 49,18 zł - Do numerów stacjonarnych tp: 0 zł - Do numerów stacjonarnych poza sieć tp: 0,10 zł - Do telefonii internetowej tp: 0 zł- Do krajowych sieci komórkowych: 0,65 zł- Międzynarodowe (przykład: USA i Niemcy) : 0,08 zł

Plan: VoIP tp tanie rozmowy:Opłata miesięczna: Brak Do numerów stacjonarnych tp: 0,10 złDo numerów stacjonarnych poza sieć tp: 0,10 złDo telefonii internetowej tp: 0 złDo krajowych sieci komórkowych: 0,70 zł Międzynarodowe (przykład: USA i Niemcy): 0,10zł

Ceny bez podatku VAT.

Usługa VoIP jest częścią szerszej nowej oferty TP SA , która ma zostać w najbliższym czasie wzbogacona o kolejne, związane m.in. z oferowaniem telewizji poprzez internet (więcej) i filmów wideo na życzenie. W najbliższym czasie TP SA prawdopodobnie zaoferuje też użytkownikom własny komunikator na wzór Gadu Gadu czy Skype. Przedstawiciele operatora nie chcieli jednak ujawnić szczegółów dotyczących tego projektu. Prezes Marek Józefiak powiedział w środę jedynie, że oferty te pojawią się w drugim lub trzecim kwartale tego roku.

TP SA ma 1,168 mln klientów szerokopasmowego dostępu do internetu. Spółka oczekuje, że na koniec 2006 roku liczba ta zwiększy się do 1,6 mln.

Grupa TP SA chce także przyspieszyć penetrację rynku usług szerokopasmowych (poprzez inicjatywy takie jak Tripleplay Livebox, Business Everywhere i inne). Strategia zakłada łączenie transmisji danych, obrazów i muzyki i oferowanie tego typu dostępu użytkownikom sieci stacjonarnej i komórkowej.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)