PolskaTP SA: połączenia pod lepszym nadzorem

TP SA: połączenia pod lepszym nadzorem

Telekomunikacja Polska SA wdrożyła system zbierania danych, umożliwiający szybszy i łatwiejszy dostęp do informacji o ruchu telefonicznym. Usprawni to m.in. wystawianie faktur i ułatwi rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez klientów.

17.05.2002 | aktual.: 22.06.2002 14:29

Bywały problemy np. z zawyżonymi połączeniami. W tej chwili każde połączenie jest rejestrowane i nie ma możliwości pomyłki - powiedział w piątek Wojciech Wajda, prezes firmy Wasko, która wdrożyła system.

System umożliwia przeszukiwanie danych według różnych kryteriów, m.in. numeru abonenta, co może być pomocne przy dochodzeniach policyjnych. Reaguje też na nienaturalnie długie połączenie telefoniczne spowodowane np. niedokładnie odłożoną słuchawką.

Każdy typ centrali gromadzi dane w inny sposób, nowy system ujednolica je, a także weryfikuje udostępniając innym systemom operatora. Dane te są podstawą do rozliczeń z klientami indywidualnymi, biznesowymi oraz innymi operatorami telekomunikacyjnymi - powiedział Wajda. (jask)

telekomunikacjanadzórpołączenia
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)