Top Gear na walentynki
14 lutego ukaże się pierwszy numer nowego miesięcznika
motoryzacyjnego "Top Gear" wydawanego na licencji BBC Worlwide
przez Burda Media Polska. Grupą docelową pisma są mężczyźni, którzy
wymagają od swojego miesięcznika motoryzacyjnego znacznie więcej
niż oferuje tradycyjna prasa z tego segmentu.
Magazyn będzie liczył 180 stron i będzie się ukazywał w formacie 210x278 mm. Główne działy, które się w nim znajdą nosić będą nazwy: Metal, Twarze, Jazda, Top Gear oraz Przewodnik.
Pierwszy numer "Top Gear" ukaże się w nakładzie 120 tys., a zakładana przez wydawnictwo sprzedaż to ponad 60 tys. Burda Media Polska nie zdradza na razie ceny miesięcznika.
Redaktorem naczelnym pisma jest Piotr Frankowski, a jego zastępcą - Jacek Pieśniewski. Dyrektorem artystycznym został Michał Piekarski.
Kampania wprowadzająca "Top Gear" na rynek obejmie telewizję, radio, Internet oraz outdoor. Szczegółów mediaplanu oraz firm odpowiedzialnych za akcję promocyjną wydawnictwo jeszcze nie ujawnia.