TNT Express: Dzień dobry
Polski oddział TNT Express, światowego dostawcy ekspresowych usług
transportowych dla klientów instytucjonalnych, prowadzi kampanię
promującą nowe usługi ze zdefiniowaną, poranną godziną doręczenia.
"Dzień dobry" - oto hasło kampanii. Jej osią jest budowanie świadomości porannego doręczenia przesyłki.
Ofertę usług TNT z porannym, zdefiniowanym terminem doręczenia - najbogatszą obecnie na rynku - wprowadzono 17 września br.
Promocja, która objęła wszystkie 23 oddziały TNT Express w Polsce, obowiązuje do końca stycznia 2008 i wsparta jest działaniami direct marketingowymi oraz elementami tzw. marketingu wirusowego (za pośrednictwem strony www.goodmorningexpress.eu można przesyłać klientom czy partnerom biznesowym zabawne powitania). Pod tym adresem można również znaleźć szczegóły promocji oraz ankietę zgłoszeniową. Dla klientów, którzy zdecydują się wziąć udział w promocji, firma przygotowała upominki spójne z ideą kampanii: breloczek życzący dobrego dnia w ośmiu językach oraz radiobudzik.