Trwa ładowanie...
d3nlc5e
15-05-2008 08:00

Testardo Red Cell w ramach holdingu Grey Group


Agencja reklamowa Testardo Red Cell wejdzie w skład holdingu, który
utworzy w Polsce Grey Group, właściciel konkurencyjnej agencji Grey
Worldwide Warszawa.

d3nlc5e
d3nlc5e

W ramach nowej struktury obok Testardo Red Cell, która zmieni nazwę na Testardo Gram, i agencji Grey Worldwide Warszawa funkcjonować będą także agencja interaktywna Argonauts oraz sieciowa agencja public relations GCI.

Dzięki utworzeniu holdingu, Grey zamierza oferować klientom kompleksowe usługi komunikacyjne, od strategii do implementacji całościowych kampanii przy użyciu swoich wszystkich kanałów komunikacji. Priorytetem grupy będzie zmaksymalizowanie efektywności obu agencji, tak, aby stać się punktem odniesienia dla całej branży.

Holdingowi Grey Group Poland jako centrali Grey w Europie Środkowo-Wschodniej szefować będzie Pietro Leone w roli chief executive officera w regionie. W Polsce w kierownictwie Greya znajdą się założyciele Testardo Red Cell - Paweł Niezgoda jako prezes i Rafał Baran jako chief executive officer. Anna Konarska zostanie natomiast chief financial officerem holdingu.

Mimo wspólnego zarządzania, obie agencje reklamowe mają mieć osobne biura. Wiele ich działów takich jak DTP, produkcja TV/Radio oraz BTL (event marketing, promocje sprzedaży, street promotion) zostanie wzmocnionych. Zastępcą dyrektora zarządzającego Grey Worldwide Warszawa będzie Monika Bierwagen, zaś analogiczne stanowisko w Testardo Gram piastować ma Irek Turski.

Agencja Grey Worldwide Warszawa jest obecna na polskim rynku od 1992 roku. Jej kluczowi klienci to m.in. Heineken, Nokia, Fortis Bank i Hochland.
Z kolei agencja Testardo Red Cell działa od 1990 roku. Wśród kluczowych klientów firmy znajdują się: Telekomunikacja Polska SA, Royal Unibrew Polska, Deutsche Bank i Food Care.

d3nlc5e
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3nlc5e
Więcej tematów