Trwa ładowanie...
d83qgql
internet
14-12-2004 09:52

Szerokim pasmem do sukcesu w Internecie

W końcu czerwca br. na całym świecie z szybkiego Internetu korzystało ponad 123,3 mln użytkowników, o 55% więcej niż rok wcześniej. W czerwcu br. było w naszym kraju ok. 410 tys. użytkowników szerokopasmowego Internetu, z czego ok. 275 tys. korzystało z technologii ADSL. Rok wcześniej z ADSL korzystało w Polsce 36 tys. internautów. W Warszawie, w Giełdzie Papierów Wartościowych, trwa konferencja na temat rozwoju Internetu szerokopasmowego.

d83qgql
d83qgql

Obserwatorzy rynku internetowego uważają, że to właśnie szerokopasmowy dostęp do Sieci będzie stymulował jej rozwój, w tym rozwój rynku multimediów, e-rozrywki, e-learningu, e-marketingu, e-commerce, nowych mediów, iTV.

Z całą pewnością bez szybkiego dostępu nie będzie w Internecie bardziej atrakcyjnych usług i treści, a bez atrakcyjnej treści nie będzie wielkiego zapotrzebowania na szerokopasmowy dostęp. W związku z tym współpraca operatorów i dostawców treści oraz komunikacyjnych rozwiązań dla biznesu będą się w 2005 r. jeszcze bardziej zacieśniać.

Celem grudniowego "TMT Executive Seminar" jest wskazanie segmentów rynku internetowego, które w roku 2005 i w latach kolejnych będą najszybciej się rozwijały. Wśród prelegentów są przedstawiciele takich firm, jak KPMG, Telefonia Dialog, HotPunkt, TVP, Comtica, iPlay.pl, ATM, Onet.pl, Wirtualna Polska, eCard, ClickAd.

Cykliczne spotkania branży TMT pod nazwą "TMT Executive Seminar" organizowane są przez MCI Management S.A. i BiznesNet.pl S.A. Całodzienne konferencje propagują ideę biznesu wykorzystującego zaawansowane technologie oraz Internet. Celem organizatorów jest integracja środowiska przedsiębiorców oraz zapoznanie ich z wieloma istotnymi aspektami prowadzonej lub planowanej działalności.

Dyskutowane będą najbardziej atrakcyjne modele biznesowe w czterech bokach tematycznych:

- Rozwój oferty dostępu szerokopasmowego – DSL/cable/Wi-Fi

- Nowe modele biznesowe związane z broadbandem – iTV, VoD, MoD

- Strategie na rynkach nowych mediów i rozrywki

- Rozwój rynku e-commerce oraz e-marketingu.

d83qgql
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d83qgql
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj