Sukces nowej "Przyjaciółki"
"Przyjaciółka" odnotowała od dawna niespotykany na rynku tygodników kobiecych sukces sprzedażowy.
Numer 3/ 2006 osiągnął sprzedaż 601 865 tysięcy egzemplarzy zaś numer 4/ 2006 aż 622 750 tysięcy egzemplarzy.
"Sukces ten Przyjaciółka zawdzięcza przede wszystkim swojej najwyższej jakości edytorialowi oraz zmianom przeprowadzonym w ostatnich numerach. Od numeru 3/ 2006 Przyjaciółka zyskała większy format, odświeżony layout i jej podstawowe wydanie kosztowało tylko 1, 50 zł, co jest wciąż najwyższą ceną na rynku tygodników kobiecych. Wiemy, więc, że dla naszych czytelniczek liczy się nie tylko cena, ale przede wszystkim jakość. Z pewnością na sukces sprzedażowy wpłynęła najnowsza kampania tygodnika z udziałem Katarzyny Skrzyneckiej"- mówi Małgorzata Franke - dyrektor wydawniczy tygodnika Przyjaciółka.
Katarzyna Skrzyneczka została twarzą Przyjaciółki i trzeciej już organizowanej przez tygodnik loterii- Koło Fortuny BIS. Loteria prowadzona była przez sześć kolejnych wydań tygodnika. Kampania prowadzona była w TVP, TVN, TV 4, Polsacie oraz kanałach tematycznych takich jak: Hallmark, Romantica, Club, Europa Europa, National Geografic, Realisty TV, Kino Polska.
Wybrane wydania Przyjaciółki były również reklamowane w tytułach prasowych Edipresse Polska S.A. oraz na outdorze. Za kreację i produkcję spotów telewizyjnych odpowiedzialny był Marcin Fedisz.