Sukces kampanii Media Contacts
Ponad 1 milion kliknięć na półmetku kampanii Media Contacts dla Sportingbet.com.
23.02.2006 00:52
W prowadzonej przez Media Contacts od 3 tyg. kampanii Sportingbet.com – Zloteczasy.pl odnotowano już ponad 1 milion kliknięć a to dopiero półmetek wspólnej akcji.
- Także inne wskaźniki potwierdzające skuteczność prowadzonej komunikacji znacznie przekraczają oczekiwania. Kampania prowadzona jest na szeroką skalę. W największych mediach online między innymi na portalach Interia.pl, Wp.pl, o2.pl oraz na stronach biznesowych: Parkiet.com, Bankier.pl, Money.pl, Puls biznesu.pl pojawiają się zaawansowane technologicznie formy takie jak reklamy XHTML dynamicznie zmieniające wygląd strony w powiązaniu z reklamą - podano w komunikacie.
Produkcja kreacji i serwisu zloteczasy.pl zajęła się agencja K2 Internet.
Sportingbet.com jest jedną z największych firm na świecie, oferującą internetowe zakłady bukmacherskie. Firma ma ponad 300 000 klientów na całym świecie. Oferuje swoje usługi od 1998 roku. Akcje Sportingbet.com notowane na londyńskiej giełdzie.