Sukces kampanii Media Contacts

Ponad 1 milion kliknięć na półmetku kampanii Media Contacts dla Sportingbet.com.

23.02.2006 00:52

W prowadzonej przez Media Contacts od 3 tyg. kampanii Sportingbet.com – Zloteczasy.pl odnotowano już ponad 1 milion kliknięć a to dopiero półmetek wspólnej akcji.

- Także inne wskaźniki potwierdzające skuteczność prowadzonej komunikacji znacznie przekraczają oczekiwania. Kampania prowadzona jest na szeroką skalę. W największych mediach online między innymi na portalach Interia.pl, Wp.pl, o2.pl oraz na stronach biznesowych: Parkiet.com, Bankier.pl, Money.pl, Puls biznesu.pl pojawiają się zaawansowane technologicznie formy takie jak reklamy XHTML dynamicznie zmieniające wygląd strony w powiązaniu z reklamą - podano w komunikacie.

Produkcja kreacji i serwisu zloteczasy.pl zajęła się agencja K2 Internet.

Sportingbet.com jest jedną z największych firm na świecie, oferującą internetowe zakłady bukmacherskie. Firma ma ponad 300 000 klientów na całym świecie. Oferuje swoje usługi od 1998 roku. Akcje Sportingbet.com notowane na londyńskiej giełdzie.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)