Strefa projektów specjalnych w Media Express
Od środy, 10 października w ramach struktury Biura Reklamy i
Ogłoszeń powołany został Dział Projektów Specjalnych - jego celem
będzie wprowadzanie do sprzedaży nowych koncepcji reklamowych i
rozwiązań sprzedażowych oraz doskonalenie istniejących produktów.
10.10.2007 08:00
" Przeprowadzane zmiany są wynikiem wzrostu ilości projektów realizowanych przez Media Express. Jest to kolejny krok zmian w strukturze firmy zapewniający dynamiczny rozwój i dopasowanie oferty poprzez wdrożenie nowoczesnych standardów obsługi klientów" - mówi Marek Białek Dyrektor Biura Reklamy i Ogłoszeń Media Express.
Na stanowisko szefa działu awansowany został Business Development Director Mariusz Misiukanis (w Media Express od listopada 2006, dotychczas na stanowisku Business Developmnent Manager). Dział projektów specjalnych tworzą Project Managerowie - Michał Siergiejuk i Krzysztof Piekarski - nowi pracownicy w Media Express, wcześniej Marquard Media.
Aktualnie strukturę Biura Reklamy i Ogłoszeń tworzą Dział Projektów Specjalnych, Dział Współpracy z Agencjami i Klientami Strategicznymi zarządzany przez Witolda Trzcińskiego oraz Departament Sprzedaży Bezpośredniej, składający się z trzech regionów: Centrum - z Dyrektorem Sprzedaży Bezpośredniej - Beatą Pierzchałą, Zachód - jego dyrektorem jest Ewa Halbryt i Południe z Dyrektorem Ewą Rzepecką, a także z Departamentu Organizacji Sprzedaży, którego Dyrektorem jest Marzena Ziółkowska.