'Stop agresji'
Agencja TBWA na zlecenie Komitetu Ochrony Praw Dziecka (KOPD) przygotowała kampanię promującą akcję społeczną "Agresja zabija".
30.08.2005 08:53
Celem kampanii jest uwrażliwienie odbiorców na fakt istnienia w życiu codziennym agresji, zarówno fizycznej jak i mentalnej. Kampania, która rozpoczyna się pod koniec sierpnia, zainicjowana została przez posłankę, Przewodniczącą Zarządu Krajowego KOPD, Mirosławę Kątną.
Layouty prasowe początkowo ukażą się na łamach Gazety Wyborczej, w dodatku Sport, w dzienniku Metro oraz w tygodniku Wprost. Kampania skierowana jest do szerokiego grona społeczeństwa, a szczególnie rodziców, nauczycieli, a także polityków. Celem akcji jest również napiętnowanie zachowań agresywnych w życiu codziennym (szkole, domu rodzinnym) i pod każdą postacią. W Polsce problem dotyczy głównie agresji wobec dzieci, które są najbardziej bezbronnymi ofiarami.
"Potrzeba zorganizowania kampanii o takiej właśnie tematyce wynika z faktu, iż problem agresji jest wszechobecny. Niestety spotykamy się z nią zbyt często. Dzięki tej kampanii chcemy włączyć się w dyskusję społeczną, jaka toczy się obecnie wokół tego problemu" - przyznaje Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWATelescope.
Komitet Ochrony Praw Dziecka jest organizacją pozarządową działającą od ponad dwudziestu lat na rzecz dzieci i ich rodzin. Głównych jej celem jest ochrona praw i interesów dzieci. Zajmuje się nie tylko leczeniem, ale i profilaktyką m.in. udziela bezpłatnie porad prawnych i psychologicznych.
Cel kampanii: akcja społeczna "Agresja zabija"Klient: Komitet Ochrony Praw DzieckaPrzedstawiciel klienta: Magdalena StachowiakAgencja: TBWAPrzedstawiciel agencji: Malina Wieczorek TELESCOPECreative director: Bartek BartoszekArt director: Joanna Malik, Basia FrączykCopywriter: Tomek PtakMedia: prasaCzas trwania: sierpień - październik.