Startuje kampania 'MTV włącz się'
W maju ruszyła nowa kampania promocyjna MTV Polska pod hasłem 'MTV włącz się: nagrywaj, decyduj, oglądaj'.
09.05.2007 07:10
Akcja promocyjna „MTV włącz się” będzie przebiegała kilkutorowo w okresie od maja do lipca bieżącego roku i obejmie zarówno działania ATL, jak i BTL. Oprócz spotów reklamowych na antenie MTV oraz kampanii na stronie mtv.pl, złożą się na nią: reklama w wybranych portalach młodzieżowych i stacjach radiowych, działania promocyjne we wszystkich oddziałach Multikina, reklama prasowa w wybranych tytułach o zasięgu ogólnopolskim oraz reklama na warszawskich i poznańskich tramwajach. Dodatkowo na największych wydarzeniach muzycznych, objętych patronatem stacji muzycznej, MTV będzie miało swoje stoisko, na którym będzie można zapoznać się z wybranymi pozycjami wap.mtv.pl oraz mtv.pl.
„Kampania „MTV włącz się” to odpowiedź MTV Polska na zmieniający się świat i zachowania naszego widza/użytkownika. Myśląc o przyszłości, już teraz budujemy nowe kanały docierania do naszych odbiorców z szeroką ofertą MTV. Pozwala nam to oferować naszym klientom reklamowym absolutnie unikalne i nowoczesne produkty łączące telewizję, stronę www i telefon komórkowy, a naszym widzom/użytkownikom dostarczać wiele nowatorskich rozwiązań” - komentuje Robert Cieśluk, Dyrektor Marketingu MTV Networks Polska.
Kampania „MTV włącz się” została przygotowana przez zespół MTV Networks Polska.