Startuje internetowa kampania Windows Mobile
Pod hasłem "Więcej możliwości z Windows Mobile" rozpoczęła się
internetowa kampania promująca korzystanie z tego systemu
operacyjnego w telefonach komórkowych. W jej ramach uruchomiono
specjalną stronę internetową i zamieszczono reklamy w portalach.
08.07.2008 08:00
Akcja promująca Windows Mobile ma na celu zwiększenie wśród odbiorców świadomości tej marki m.in. przez uświadomienie im, że telefony komórkowe służą nie tylko do wykonywania połączeń głosowych i wysyłania SMS-ów, lecz także do korzystania z aplikacji znanych z komputerów stacjonarnych, takich jak Word, Excel, PowerPoint, Windows Media Player, przeglądarka internetowa Internet Explorer oraz poczta email wraz z kalendarzem, zadaniami i kontaktami. Kampania przebiega pod hasłem "Więcej możliwości z Windows Mobile".
W ramach akcji uruchomiono specjalną stronę internetową wiecejmozliwosci.pl. Witryna została podzielona na trzy sekcje: Praca, Relaks i Rozrywka z których każda zawiera opisy przydatnych w życiu osobistym oraz zawodowym funkcji zapewnianych przez telefon komórkowy z zainstalowanym systemem Windows Mobile. Dodatkową atrakcją serwisu jest możliwość wzięcia udziału w konkursie, w którym za kreatywne rozwinięcie myśli "Z Windows Mobile mogę&" czekają nagrody.
Stronie internetowej towarzyszy kampania zaplanowana i zakupiona przez agencję interaktywną MRM Worldwide. Różne formy reklamy zostały zamieszczone na portalu wp.pl, w serwisach lifestylowych oraz wortalach poświęconych nowościom ze świata technologii i mody.
Partnerami akcji "Więcej możliwości z Windows Mobile" są operatorzy komórkowi Play, Orange oraz Era.