Starcom i PZL dla Allegro.pl
Serwis aukcyjny Allegro.plrozstrzygnął przetarg na obsługę swojego budżetu reklamowego i mediowego.
Reklamodawca zdecydował się powierzyć pracę nad strategią i kreacją dla marki Allegro agencji reklamowej PZL, a planowanie i zakup mediów domowi mediowemu Starcom. Dotychczas QXL Poland współpracował z agencjami Just i Media Concept.
– Allegro.pl to kolejna z prestiżowych marek w naszym portfolio, która gwarantuje nam możliwość wykazania się kreatywnością w podejściu do komunikacji mediowej, dlatego bardzo cieszymy się z faktu nawiązania współpracy z firmą QXL Poland. Świetnie kończymy niezwykle udany dla Starcomu 2006 rok. Zdobyliśmy w nim blisko 30 nowych klientów, na wszystkich branżowych konkursach i festiwalach byliśmy w ekskluzywnym gronie najczęściej nagradzanych domów mediowych, a naszej kreatywności dobitnie dowodzi fakt, że jako jedyni pośród domów mediowych zdobyliśmy nagrodę na Ogólnopolskim Festiwalu Reklamy Złote Orły – powiedział Rafał Ciszewski, dyrektor ds. rozwoju w domu mediowym Starcom.