'Stać Cię na dom'
Z październikowym wydaniem 'Ładnego Domu' rusza druga edycja akcji 'Stać Cię na dom'.
14.09.2006 09:23
Jej celem jest przekonanie Polaków do budowania domów, które będą relatywnie tanie w eksploatacji. Od 14 września czytelnicy miesięcznika będą mogli uzyskać korzystną ofertę kredytu hipotecznego lub gotówkowego w mBanku. Będą też mogli skorzystać z atrakcyjnych rabatów na zakup artykułów budowlanych firm – partnerów akcji, jak Aereco, Grohe, Rockwool, Saunier Duval i Velux. Akcja potrwa 12 miesięcy.
Warunkiem uczestnictwa w akcji jest uzyskanie Osobistej Karty Uczestnika, którą można otrzymać, wysyłając do redakcji „Ładnego Domu” wypełniony kupon zgłoszeniowy drukowany w każdym numerze miesięcznika.
Patronami medialnymi akcji „Stać Cię na dom” są: Gazeta.pl, „Gazeta Dom”, „Radio Złote Przeboje” i „Radio TOK FM”.
Od 13 września rozpoczęła się kampania reklamowa akcji, która obejmie m.in. telewizje: TVN 24, TVP3, TVN Turbo, TVN Style, Discovery, Canal +, „Radio Złote Przeboje” i „TOK FM”, portal Gazeta.pl i prasę („Gazeta Wyborcza”, „Metro”, „Logo”, „Cztery Kąty”, „Ogrody”, „Kwietnik”). Planowanie mediów w kampanii: dom mediowy Starlink, przygotowanie spotów: studio Badi Badi.
Do październikowego wydania „Ładnego Domu” zostanie też dołączony bezpłatny poradnik pt. „Mieszkaj taniej”. Będzie zawierał m.in. informacje, jak zmniejszyć koszty eksploatacji domu i mieszkania, utrzymać dobrą wentylację bez strat ciepła, a nawet jak wygenerować własny prąd.