'Społem Znajomy Sklep'
Krajowa Agencja Handlowa Społem (KAH rozpoczęła pierwszą ogólnopolską kampanię wizerunkową sieci Społem.
06.12.2006 07:10
Akcja potrwa do końca grudnia i złożą się na nią reklamy w prasie i radiu. Kreację przygotowała agencja GonnaBe, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Macroscope OMD. Ponadto, KAH uruchomiła stronę internetową www.znajomysklep.pl opracowaną przez agencję interaktywną Bull Design. Kampania reklamowa dotyczy placówek biorących udział w pierwszym etapie konsolidacji.
- Sklepy naszej sieci są dużej części klientów dobrze znane. Celem pierwszej kampanii wizerunkowej sieci „Społem Znajomy Sklep” jest poinformowanie ich o nowej ofercie i wizualizacji sklepów objętych projektem konsolidacji. Ponadto, chcielibyśmy zachęcić pozostałych konsumentów, również młodych, do dokonywania w nich zakupów. W kreacji podkreślamy, iż te sklepy zawsze były i są blisko klienta, zarówno w sensie geograficznym – 96% placówek jest zlokalizowanych w centrum miast i na osiedlach mieszkaniowych, jak również emocjonalnym – sklepy Społem mają dużą grupę lojalnych klientów, którzy cenią miłą obsługę i wysoką jakość towarów - wyjaśnia Joanna Kwiczor, Dyrektor Marketingu w Krajowej Agencji Handlowej Społem.
Kampania reklamowa jest prowadzona w ogólnopolskich i regionalnych stacjach radiowych, m.in. w RMF FM, RFM FM Max, PR 1, Radiu Eska czy Złote Przeboje oraz w prasie kobiecej, takiej jak „Pani Domu”, „Tina”, „Claudia”, „Przyjaciółka”, „Życie na gorąco”, „Naj” czy też „Świat kobiety”.
Dla klientów sieci KAH przygotowała również pierwszą wspólną gazetkę promocyjną, która jest dostarczana do domów klientów w ponad 100 miejscowościach w całej Polsce. Gazetka zawiera informację o wielu atrakcyjnych promocjach, produktach z gratisowymi dodatkami, jak również o akcjach dedykowanych wyłącznie klientom sieci „Społem Znajomy Sklep”.
- W ramach realizowanego projektu konsolidacji sklepów Społem zaplanowaliśmy szereg działań marketingowych, mających na celu bieżące informowanie klientów o naszej nowej ofercie. Mamy nadzieję, że placówki „Społem Znajomy Sklep” już wkrótce będą należały do ulubionych sklepów Polaków – dodaje Joanna Kwiczor.