Społem w nowej szacie
Krajowa Agencja Handlowa Społem (KAH), odpowiedzialna za konsolidację sieci 'Społem Znajomy Sklep', rozpoczęła zmianę wizualizacji placówek.
27.10.2006 07:10
Obejmie ona wprowadzenie wspólnej kolorystyki i jednakowych elementów graficznych, a także umieszczenie nowego logotypu zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz sklepów. Realizacja projektu w placówkach włączonych do sieci w pierwszym etapie rozpocznie się pod koniec października.
Rebranding poszczególnych placówek rozpocznie się pod koniec października i będzie następował stopniowo - w miarę przyłączania kolejnych placówek do sieci „Społem Znajomy Sklep”. W związku z tym, że poszczególne placówki są zróżnicowane, Krajowa Agencja Handlowa Społem zaadaptuje wizualizację do warunków każdego ze sklepów. Wszystkie prace związane z odświeżeniem wizerunku sklepów są realizowane na zlecenie Krajowej Agencji Handlowej Społem.