Spójny wizerunek Chellomedia
Chellomedia ujednolica wizerunek swoich jednostek biznesowych.
Proces ten będzie trwał kilka miesięcy. Sześć istniejących firm
Chellomedia zmieni nazwę na: Chello Interactive, Chello on Demand,
Chello Multicanal, Chello Zone, Chello Central Europe oraz Chello
Benelux.
09.10.2007 08:00
W niektórych przypadkach, w nazwach będą uwzględnione tradycyjne nazwy nabytych przez grupę spółek. Spółka Chello Zone (poprzednio Zonemedia) będzie pierwszą spółką wprowadzającą nową nazwę, pozostałe spółki z grupy będą zmieniać się stopniowo w okresie od października do listopada - podano w komunikacie.
"Poprzez stworzenie wspólnej tożsamości dla wszystkich naszych jednostek biznesowych, wytyczamy ścieżkę dla dalszego wzrostu w nowych obszarach w przyszłości," tłumaczy Niall Curran, dyrektor operacyjny Chellomedia, "Nasza zharmonizowana grupa marek i spójna strategia biznesowa jednoczy nasze spółki i zespoły na całym świecie, zapewniając wspólny i jednoznaczny parasol dla naszego zróżnicowanego i dynamicznego portfela kanałów TV, który mimo re-brandingu pozostaje niezmieniony, mając jednocześnie zapewnione optymalne warunki rozwoju."