Spadła sprzedaż "Gazety Wyborczej"
Sprzedaż najbardziej poczytnego dziennika ogólnopolskiego, czyli wydawanej przez Agorę "Gazety Wyborczej", spadła w kwietniu 2003 roku do 398.087 egzemplarzy z 442.580 w marcu 2003 roku, czyli o 10,05% - podał ostatnie dane Związek Kontroli Dystrybucji Prasy.
11.06.2003 14:25
W tym czasie sprzedaż "Super Expressu" spadła o 4,8% do 261.771 egzemplarzy. Natomiast sprzedaż "Rzeczpospolitej" wzrosła o 0,95% do 190.136 egzemplarzy.
W stosunku do kwietnia 2002 roku sprzedaż "Gazety Wyborczej była w kwietniu 2003 roku niższa o 5,8%, a "Super Expressu" o 22,5%. Sprzedaż "Rzeczpospolitej" wzrosła o 1,1%.
Z kwietniowych badań czytelnictwa prasy PBC, przeprowadzonych przez firmę SMG/KRC wynika, że 18,43% ankietowanych zadeklarowało, że czyta "Gazetę Wyborczą" (w marcu 18,29%), 12,62% "Super Express" (12,7%), a 4,45% "Rzeczpospolitą" (4,41%).