Trwa ładowanie...
d38296g
01-09-2006 07:10

Soul and Mind Multimedia dla Goodyear

Firma Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o. o. przeprowadzi kolejną odsłonę akcji edukacyjnej skierowanej do kierowców.

d38296g
d38296g

Za stworzenie animacji 3D do filmu odpowiedzialna jest agencja Soul and Mind Multimedia. Akcja edukacyjna ma na celu wzrost sprzedaży opon marki Goodyear - największego producent opon na świecie, jak również dalsze budowanie wizerunku najbezpieczniejszej marki opon.

Po sukcesie pierwszej części filmu „Szkoła bezpiecznej jazdy”, Goodyear nakręcił jej kontynuację. Płyta DVD „Szkoła bezpiecznej jazdy 2” będzie prezentem w najbliższym sezonie zimowym, który klient otrzyma przy zakupie kompletu opon zimowych marki Goodyear. Film pokazuje, w jaki sposób powinien zachować się kierowca w różnych warunkach drogowych. W celu zilustrowania niebezpiecznych sytuacji wynikających z błędów popełnianych przez kierowców w filmie wykorzystano animacje 3D, które wykonała agencja Soul and Mind Multimedia.

Za produkcję filmu odpowiedzialna jest firma Hagmann MMC Produkcje TV.

d38296g
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d38296g
Więcej tematów