Soplica: poczuj Moc Tabunu Koni!
29 lutego rusza promocja konsumencka wódki Soplica - Poczuj Moc
Tabunu Koni. Zwieńczeniem akcji będzie wręczenie zwycięzcy głównej
nagrody - terenowego Land Rovera Freelander 2 przez znanego
kierowcę rajdowego, Tomasza Kuchara.
27.02.2008 08:00
Promocja Soplicy rozpocznie się 29 lutego i potrwa do 29 maja 2008 roku. W promocji może wziąć udział każdy kto kupi butelkę wódki Soplica o pojemności 500, 700 lub 1000 ml oznaczoną promocyjną zawieszką i znajdzie pod zakrętką specjalny kod. W promocji do wygrania wiele atrakcyjnych nagród: nagroda główna samochód terenowy Land Rover Freelander 2, 250 bonów paliwowych o wartości 100 zł każdy oraz 10 000 zestawów eleganckich stalowych kieliszków dla aktywnych. Codziennie nagrodzonych zostanie 120 osób, które jako pierwsze wyślą kod o trzech oznaczonych godzinach (8.00, 16.00 lub 23.00). Dodatkowo wszyscy uczestnicy promocji otrzymają nagrodę gwarantowaną - tapetę Soplicy, którą będzie można ściągnąć na telefon komórkowy. Aby wygrać nagrodę główną, uczestnik poza kodem musi wysłać odpowiedź na pytanie: "Z czym kojarzy Ci się marka Soplica?". Nagrodę główną otrzyma konsument, który prześle najbardziej kreatywną i oryginalną odpowiedź. Zwycięzcę wyłoni specjalne jury konkursu.
Promocja Soplicy będzie mocno wspierana w punktach sprzedaży, gdzie pojawią się atrakcyjne materiały reklamowe: plakaty, wobblery, ekspozytory, papier pakowy, itp. Na 3 milionach butelek Soplicy pojawi się także promocyjna zawieszka.
Za kreację mechanizmu, materiałów POS oraz przeprowadzenie akcji promocyjnej odpowiada agencja Wunderman należąca do Grupy Young & Rubicam Brands.
Soplica to jedna z najstarszych polskich wódek. Jej produkcję rozpoczęto w 1891 r.