Sony namawia do samobójstw

Plakaty reklamowe Sony z napisem zachęcającym do skoku pojawiły się na stacjach metra w USA.

13.03.2006 00:15

Sony nie ma szczęścia do reklam - cały czas idzie po linii najmniejszego oporu i stara się tworzyć je tak, by wywoływały kontrowersje i denerwowały ludzi.

W metrze pojawiła się bardziej kontrowersyjna reklama w formie plakatów z napisem "Take a running jump from here" ("Skocz z rozbiegu stąd"). Zdanie zamieszczone na plakacie, kłóci się kompletnie z zasadami bezpieczeństwa, jakie obowiązują w podziemnej kolejce. Do tego dochodzi fakt, że w kilku ostatnich miesiącach zdarzyło się parę wypadków, w których ludzie zostali potrąceni przez pociągi.

Rzecznik Metrolink, firmy zarządzającej metrem - w tym także stacją Piccadlly - powiedział, że nie życzy sobie takich plakatów na stacjach co wyraźnie da znać do zrozumienia firmie odpowiedzialnej za ich rozwieszanie. Rzecznik JC Decaux, firmy, która rozwiesza plakaty, pozostawia sprawę Metrolinkowi oraz Advertising Standards Agency, kontrolującej reklamy.

Sony odmawia komentarzy w tej sprawie.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)