Trwa ładowanie...
d2lpgp3
mindshare
25-07-2008 08:00

Sodexho Pass Polska wybrał MindShare


Spółka Sodexho Pass Polska w drodze przeprowadzonego przetargu
powierzyło MindShare Polska obsługę mediową swoich dwóch kategorii
produktowych, obejmujących: systemy motywacyjne dla pracowników
oraz motywację partnerów biznesowych i kontrahentów.

d2lpgp3
d2lpgp3

"MindShare zaproponował strategię komunikacji, która najlepiej naszym zdaniem gwarantuje dotarcie do naszych grup celowych" - mówi Arkadiusz Rochala, dyrektor marketingu i rozwoju Sodexho Pass Polska.

"Przy wyborze domu mediowego kierowaliśmy się przede wszystkim nowoczesnym podejściem do zagadnienia planowania mediów, zapewniającym zarazem atrakcyjne i efektywne rozwiązania pod względem kosztowym. Zależało nam także na wyborze domu mediowego, który śledzi zmiany konsumpcji mediów i doradza klientowi optymalne działania komunikacyjne. Mindshare spełnił nasze oczekiwania w tym zakresie" - dodaje Arkadiusz Rochala.

d2lpgp3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2lpgp3
Więcej tematów