Sodexho Pass Polska wybrał MindShare
Spółka Sodexho Pass Polska w drodze przeprowadzonego przetargu
powierzyło MindShare Polska obsługę mediową swoich dwóch kategorii
produktowych, obejmujących: systemy motywacyjne dla pracowników
oraz motywację partnerów biznesowych i kontrahentów.
"MindShare zaproponował strategię komunikacji, która najlepiej naszym zdaniem gwarantuje dotarcie do naszych grup celowych" - mówi Arkadiusz Rochala, dyrektor marketingu i rozwoju Sodexho Pass Polska.
"Przy wyborze domu mediowego kierowaliśmy się przede wszystkim nowoczesnym podejściem do zagadnienia planowania mediów, zapewniającym zarazem atrakcyjne i efektywne rozwiązania pod względem kosztowym. Zależało nam także na wyborze domu mediowego, który śledzi zmiany konsumpcji mediów i doradza klientowi optymalne działania komunikacyjne. Mindshare spełnił nasze oczekiwania w tym zakresie" - dodaje Arkadiusz Rochala.