Trwa ładowanie...
d3am312
badanie
07-06-2002 07:58

Słodko-słone badania


Instytut TNS OBOP wprowadził do oferty badanie Snack Panel służące do pomiaru spożycia słodkich i słonych przekąsek - chipsów, batoników, lodów.

d3am312
d3am312

Z badania klienci dowiedzą się m.in.: gdzie konsumenci kupowali przekąski i dlaczego wybierali dane marki. Wyniki prezentowane są w rozbiciu na poszczególne produkty i grupy konsumentów.

O wprowadzenie takich badań w Polsce zabiegali sami producenci - mówi Mateusz Galica, dyrektor ds. marketingu w TNS OBOP. Wytwórcy współpracowali z instytutem przy tworzeniu kwestionariusza pytań, w badaniu wykorzystywano także doświadczenia grupy Taylor Nelson Sofres z rynków hiszpańskiego i brytyjskiego.

Snack Panel prowadzony jest metodą dzienniczkową, co dwa tygodnie ankietowane są osoby w wieku 10-55 lat. (PRESSERWIS, and)

d3am312
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3am312
Więcej tematów