"Słodki Wawel"
97 litrów czekolady przelało się na planie spotów nowej kampanii reklamowej firmy Wawel.
Ruszyła kampania reklamowa linia czekolad Premium firmy Wawel. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Agencja Reklamowa OPUS B.
Zadaniem agencji było zwrócenie uwagi konsumentów na fakt, że czekolady Wawel produkowane są w oparciu o tradycyjne polskie receptury, odpowiadające gustom osób, które cenią wysoką jakość produktów.
Kampania telewizyjna i prasowa skierowana jest do segmentu Premium. Adresatem przekazów są głównie kobiety, osoby średnio i dobrze zarabiające, w wieku 25 lat i starsze. Zwrot w komunikacji marketingowej jest początkiem repozycjonowania marki Wawel.
Wyrafinowana forma spotu ma za zadanie podkreślić wyjątkowy charakter produktu - mówi Piotr Olszewski, Dyrektor Kreatywny OPUS B. Kreacja nawiązuje do rzemiosła lutniczego, budząc skojarzenia z mistrzostwem i kunsztem wyrabianej tradycyjnymi metodami czekolady Wawel. Przekazy reklamowe zgodnie z koncepcją klienta kończą się spójnym dla wszystkich produktów claimem - "Słodki Wawel".
Spoty reklamowe (15' i 30'), opracowane przez posiadającą bogate doświadczenie w realizacji projektów z branży FMCG Agencję Reklamową OPUS B, wyprodukowane zostały przez warszawskie studio filmowe Odeon. Na uwagę zasługuje fakt, iż po raz pierwszy "beauty shotowe" ujęcia lejącej się czekolady zrealizowane zostały w polskich warunkach na taką skalę.
Czas realizacji kampanii: październik 2005 i listopad/grudzień 2005.
Zakupione media: TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVN7, TVN Style, TV4, TV Puls, Tele 5Wspierające działania reklamowe: prasa kobieca (Glamour, Pani, Świat Kobiety)
, prasa branżowa (Detal Dzisiaj, Poradnik Handlowca, Magazyn Handlowiec, Trendy Food), POS - ulotki handlowe, plakaty, baner internetowy.Media zostały zaplanowane i zakupione przez klienta.
Ze strony Agencji:Account Manager: Krzysztof Korcala, Piotr PietruszewskiDyrektor Kreatywny: Piotr OlszewskiCopywriter: Jakub Janicki, Tomasz KosińskiZe strony Klienta:Menadżer ds. Marketingu: Dorota Piwowarska.