'Skorzystaj z wolności'

Od wczoraj w wybranych tytułach prasowych realizowana jest kampania reklamowa HP.

Jej celem jest poinformowanie o nowych modelach komputerów przenośnych HP i związanej z nimi promocji. Kampanię prasową przygotował warszawski oddział agencji reklamowej Publicis.

Promocja dotyczy trzech notebooków HP: jednego o symbolu nx6110 oraz dwóch wyposażonych w różne procesory modeli nc6120. Promocja ta jest adresowana do mobilnych profesjonalistów potrzebujących zdalnego dostępu do poczty elektronicznej, Internetu czy ethernetu. Cechy te spełniają wspomniane komputery wzbogacone o kartę Era blue connect umożliwiającą stały dostęp do Internetu niezależnie od miejsca, w którym jego posiadacz się znajduje. Każdy, kto zdecyduje się na zakup jednego z trzech notebooków HP może dokupić do nich kartę Era blue connect za 1 zł netto.

Kampania prasowa realizowana jest pod hasłem "Doceniaj wolność" podkreślając znaczenie karty Era blue connect. Ogłoszenia reklamowe opisują trzy wspomniane modele notebooków HP i przedstawiają zdjęcie jednego z nich z zamontowaną kartą. Całość jest opatrzona tekstem informującym o jej zaletach takich, jak: automatyczny wybór najszybszego połączenia z siecią, brak limitów pobierania danych i brak limitów czasowych. Taką informację puentuje zdanie: "Teraz możesz pracować tam gdzie możesz i chcesz. Nie tam, gdzie musisz".

Reklamy mają formę jednostronicowego ogłoszenia. Od wczoraj publikują je m.in. pisma: "Newsweek", "Polityka", "Wprost", "Przekrój", "ComputerWorld" i "Twój Styl".Działania reklamowe prowadzone w prasie są wsparciem dla realizowanej etapami od początku października kampanii telewizyjnej. W tym wypadku wykorzystano dwa spoty: trzydziesto- i pięciosekundowy. Pierwszy z nich jest emitowany od 3 października br. Informuje o notebooku HP Compaq nx6110, który wyposażony w dodatkowy akumulator podróżny może działać dwukrotnie dłużej, nawet do 9 godzin bez doładowywania. Reklama podkreśla mobilny charakter prezentowanego komputera i zachęca do korzystania z twórczej wolności przez niego oferowanej. Oryginalną kreację trzydziestosekundowego spotu przygotowała agencja Publicis, a jej lokalną adaptację - jej warszawski oddział. Pięciosekundowy spot został lokalnie przygotowany przez agencję Saatchi & Saatchi.

Kampania telewizyjna jest realizowana w stacjach: TVP1, TVP2, TVN, Canal+, Ale Kino, TVN24 i pakiecie kanałów Discovery. Media dla HP zaplanował dom mediowy Optimedia.

"Ta kampania pokazuje, że współdziałanie dwóch reklamodawców może stać się źródłem synergii. Każdy z reklamowanych tutaj produktów był dotąd promowany samodzielnie. Jednak ich połączenie spowodowało powstanie nowej, dodatkowej wartości na rynku - markowego i mobilnego rozwiązania dostępu do Internetu dla osób często podróżujących i zapracowanych. I właśnie ta wartość stała się głównym przekazem całej kampanii" - powiedziała Dagmara Gadomska z agencji Publicis.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)