Skaldowie górą
Hitem minionego tygodnia oraz tegorocznego festiwalu w Sopocie był piątkowy koncert Skaldów emitowany w ramach cyklu "Muzyka Świata" - podaje TNS OBOP. Występ obejrzało ponad 5 milionowe audytorium (15%), a 48% oglądających w tym czasie telewizję miało włączoną Jedynkę.
25.08.2003 11:50
Sobotni występ hiszpańskiej gwiazdy Ricky Martina śledziło 4,8 mln widzów (13%), występ Kayah - 4,2 mln (12%), a koncert zespołu Gotan Project przyciągnął ponad 2 mln widzów (6%).
Łączny koszt reklam (wg oficjalnych cenników stacji) wyemitowanych w czasie trwania festiwalu (22-23.08.2003) w TVP1 wyniósł 7,5 mln złotych, w TVN - 5,6 mln, w Polsacie - 4,3 mln, a TVP2 - 2,4 mln złotych. Dla porównania średni wpływ z reklam w sierpniowy weekend (piątek-sobota) w TVP1 wyniósł 6 mln zł.
Hit ubiegłorocznego festiwalu sopockiego - koncert "Muzyka Świata" z 23 sierpnia 2002 r. przyciągnął 6,6 milionową widownię.