Siódme niebo w nowej odsłonie
W październiku rusza kampania relauchingowa marki Siódme niebo. 8
sek. billboard sponsorski emitowany będzie przy najlepiej
oglądanych programach stacji TVP1, TVP2 oraz TVN.
05.10.2007 08:00
- Siódme niebo zyskuje nową twarz - mówi Tomasz Nabiałczyk, Marketing Manager w firmie Sokpol. Na początek proponujemy konsumentom nowy wygodny format opakowania 1L z zakrętką oraz odmienioną, apetyczną szatę graficzną. Temu wydarzeniu poświęcona jest rozpoczynająca się w październiku trzymiesięczna kampania telewizyjna. Ale to nie koniec zmian. Znacznie przebudowaliśmy porfolio produktów, wprowadzamy kilka nowych wariantów smakowych. - dodaje Tomasz Nabiałczyk.
Nowe opakowania i strategię dotyczącą pozycjonowania marki Siódme niebo zaprojektowała agencja Carré Noir.
Za produkcję spotu odpowiada agencja DEMO Effective Launching , za zakup mediów Effective Media.
Wprowadzeniu na rynek nowych opakowań Siódme niebo towarzyszy także intensywna kampania PR w prasie kolorowej. Za jej realizacje odpowiada agencja Best Image PR.
Produkt: Siódme niebo
Osoba odpowiedzialna za produkt w firmie Sokpol: Tomasz Nabiałczyk, Marketing Manager
Kreacja opakowań: Carré Noir: Agata Jedlinska - Account Manager, Ewa Krzak - Dyrektor Kreatywny, Piotr Bojanowski - Dyrektor Artystyczny
Produkcja spotu: DEMO Effective Launching - Dominik Gil, Client service director, Bartek Kozłowski, Creative director
Media: Effective Media - Bruno Sagan, Dyrektor ds. Mediów
PR: Best Image PR - Agnieszka Dąbrowska, Dyrektor; Robert Pęszyński, Project manager.