Trwa ładowanie...
d2lczdy
05-10-2007 08:00

Siódme niebo w nowej odsłonie


W październiku rusza kampania relauchingowa marki Siódme niebo. 8
sek. billboard sponsorski emitowany będzie przy najlepiej
oglądanych programach stacji TVP1, TVP2 oraz TVN.

d2lczdy
d2lczdy

- Siódme niebo zyskuje nową twarz - mówi Tomasz Nabiałczyk, Marketing Manager w firmie Sokpol. Na początek proponujemy konsumentom nowy wygodny format opakowania 1L z zakrętką oraz odmienioną, apetyczną szatę graficzną. Temu wydarzeniu poświęcona jest rozpoczynająca się w październiku trzymiesięczna kampania telewizyjna. Ale to nie koniec zmian. Znacznie przebudowaliśmy porfolio produktów, wprowadzamy kilka nowych wariantów smakowych. - dodaje Tomasz Nabiałczyk.

Nowe opakowania i strategię dotyczącą pozycjonowania marki Siódme niebo zaprojektowała agencja Carré Noir.

Za produkcję spotu odpowiada agencja DEMO Effective Launching , za zakup mediów Effective Media.

Wprowadzeniu na rynek nowych opakowań Siódme niebo towarzyszy także intensywna kampania PR w prasie kolorowej. Za jej realizacje odpowiada agencja Best Image PR.

d2lczdy

Produkt: Siódme niebo
Osoba odpowiedzialna za produkt w firmie Sokpol: Tomasz Nabiałczyk, Marketing Manager
Kreacja opakowań: Carré Noir: Agata Jedlinska - Account Manager, Ewa Krzak - Dyrektor Kreatywny, Piotr Bojanowski - Dyrektor Artystyczny
Produkcja spotu: DEMO Effective Launching - Dominik Gil, Client service director, Bartek Kozłowski, Creative director
Media: Effective Media - Bruno Sagan, Dyrektor ds. Mediów
PR: Best Image PR - Agnieszka Dąbrowska, Dyrektor; Robert Pęszyński, Project manager.

d2lczdy
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2lczdy
Więcej tematów