Shrek twarzą HP
Twarzą najnowszej kreacji reklamowej HP przygotowanej przez polski
oddział agencji reklamowej Publicis został Shrek. Kampania pod
hasłem 'OGRomnie fajna wyprawa' ma zachęcić klientów do zakupu
urządzeń wielofunkcyjnych.
Zasady promocji HP są proste: każdy, kto kupi wybrane urządzenie HP Photosmart może otrzymać prezent - do wyboru: muzyka z filmu "Shrek 3", ręcznik lub pamięć USB. Główną atrakcją są trzy dwuosobowe wycieczki do Los Angeles. Nagrodzeni zostaną autorzy najbardziej oryginalnych i zabawnych imion 3 małych Ogrów - dzieci Shreka i Fiony.
Kampanię reklamową wspierają działania komunikacyjne w mediach o szerokim zasięgu - na łamach prasy, w takich tytułach jak: Newsweek, Angora, Tele Tydzień, TV Rzeczpospolita, Kultura Dziennik TV, Gazeta Telewizyjna, PC format, Wysokie Obcasy, Gala, Focus oraz Komputer Świat, w internecie, na następujących portalach: Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, IDG.pl, Enter.pl., Google.pl, Gadu-Gadu, oraz reklama outdoorowa na plakatach w pobliżu dużych centrów handlowych.
Kreacje reklamowe będzie można zobaczyć także na autobusach. Działania promocyjne wesprą materiały POS w sieciach handlowych i sklepach komputerowych: ulotki, naklejki, wobblery i standy lama. Czas trwania kampanii: 16 sierpnia- 30 września 2007.
Media zaplanował dom mediowy Optimedia wraz z ZED Digital, departamentem mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia.