Zasady promocji HP są proste: każdy, kto kupi wybrane urządzenie HP Photosmart może otrzymać prezent - do wyboru: muzyka z filmu "Shrek 3", ręcznik lub pamięć USB. Główną atrakcją są trzy dwuosobowe wycieczki do Los Angeles. Nagrodzeni zostaną autorzy najbardziej oryginalnych i zabawnych imion 3 małych Ogrów - dzieci Shreka i Fiony.
Kampanię reklamową wspierają działania komunikacyjne w mediach o szerokim zasięgu - na łamach prasy, w takich tytułach jak: Newsweek, Angora, Tele Tydzień, TV Rzeczpospolita, Kultura Dziennik TV, Gazeta Telewizyjna, PC format, Wysokie Obcasy, Gala, Focus oraz Komputer Świat, w internecie, na następujących portalach: Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, IDG.pl, Enter.pl., Google.pl, Gadu-Gadu, oraz reklama outdoorowa na plakatach w pobliżu dużych centrów handlowych.
Kreacje reklamowe będzie można zobaczyć także na autobusach. Działania promocyjne wesprą materiały POS w sieciach handlowych i sklepach komputerowych: ulotki, naklejki, wobblery i standy lama. Czas trwania kampanii: 16 sierpnia- 30 września 2007.
Media zaplanował dom mediowy Optimedia wraz z ZED Digital, departamentem mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia.