Trwa ładowanie...
dt04afq
schulz
22-01-2008 08:00

Schulz zmienia wizerunek Umbro


Agencja Schulz rozpoczęła współpracę z firmą ZG Plus Trading
Company, przedstawicielem brandu Umbro na rynku polskim.

dt04afq
dt04afq

W zakresie obsługi marketingowej znajduje się opracowanie strategii komunikacji marki a następnie zrealizowanie kampanii wizerunkowej.

Grupa docelowa planowanej kampanii to przede wszystkim młode osoby - licealiści i studenci. Kolekcje Umbro Performance są skierowane głównie do mężczyzn zainteresowanych piłką nożną. Natomiast kolekcje lifestylowe - Onelove, Best of British oraz Essentials, są adresowane zarówno do kobiet jak i do mężczyzn.

Obecnie agencja przygotowuje dla swojego klienta kampanię na sezon wiosna - lato 2008.

dt04afq
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dt04afq
Więcej tematów