Schulz z kampanią dla Mitsubishi
Koncepcja kreatywna, autorstwa Agencji Schulz, dotyczy limitowanej
serii modelu L200 Dakar, z napędem na cztery koła.
09.10.2007 08:00
Głównym celem kampanii jest wzmocnienie pozycji brandu Mitsubishi wśród polskich klientów.
Działania marketingowe ruszyły z początkiem października a prowadzone są na nośnikach zewnętrznych, w prasie ogólnopolskiej oraz w radio. Layouty prasowe Mitsubishi będzie można zobaczyć w dziennikach Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita oraz tygodnikach Polityka i Wprost. Natomiast spot radiowy zostanie wyemitowany w stacjach RMF FM i Zet.
Za działania ze strony Agencji Schulz odpowiadają Krzysztof Tkaczyk - Dyrektor kreatywny, Jan Sikora - Art director, Jakub Smorawski - Copywriter.
Współpraca Agencji Schulz z firmą MMC Car Poland rozpoczęła się we wrześniu i planowana jest na obecny oraz przyszły rok.