Trwa ładowanie...
dzpxwy7
schulz
09-10-2007 08:00

Schulz z kampanią dla Mitsubishi


Koncepcja kreatywna, autorstwa Agencji Schulz, dotyczy limitowanej
serii modelu L200 Dakar, z napędem na cztery koła.

dzpxwy7
dzpxwy7

Głównym celem kampanii jest wzmocnienie pozycji brandu Mitsubishi wśród polskich klientów.

Działania marketingowe ruszyły z początkiem października a prowadzone są na nośnikach zewnętrznych, w prasie ogólnopolskiej oraz w radio. Layouty prasowe Mitsubishi będzie można zobaczyć w dziennikach Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita oraz tygodnikach Polityka i Wprost. Natomiast spot radiowy zostanie wyemitowany w stacjach RMF FM i Zet.

Za działania ze strony Agencji Schulz odpowiadają Krzysztof Tkaczyk - Dyrektor kreatywny, Jan Sikora - Art director, Jakub Smorawski - Copywriter.

Współpraca Agencji Schulz z firmą MMC Car Poland rozpoczęła się we wrześniu i planowana jest na obecny oraz przyszły rok.

dzpxwy7
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dzpxwy7
Więcej tematów