Schulz dla Kampanii Samsunga
Agencja Reklamowa Schulz jest autorem kreacji dla trzech grup produktowych do kampanii prasowej Samsunga.
Drukarka fotograficzna SPP-2040, monitor LCD 970P oraz urządzenie wielofunkcyjne SCX-4521F to produkty, do których Schulz zaprojektował trzy odrębne kreacje prasowe. Celem kampanii jest pobudzenie wyobraźni konsumenta i wzbudzenie pozytywnych emocji. Kampania pierwszego z produktów ruszyła na początku grudnia. Wszystkie reklamy ukazały się do końca grudnia. Reklamy publikowane są między innymi: w Polityce, Wproście, Newsweeku, Forum, Przekroju.
W erze cyfrowej, dzięki multimedialnej technologii, relacje między klientem i agencją zmieniają się na całym świecie. Kampania wizerunkowa Samsunga pokazuje w ciekawy sposób jak człowieczeństwo i wysoka technologia mogą współżyć z sobą szczęśliwie – mówi Giovanni Caporioni nowy dyrektor kreatywny agencji reklamowej Schulz.
Nasze reklamy dla Samsunga są rezultatem oryginalnej kreacji, a nie jak zwykle stosowanych adaptacji z międzynarodowych formatów – dodaje Giovanni Caporioni. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Mindshare Polska.