SAR kupił Media Trendy

SAR nabywa od Grupy Eskadra wyłączne prawa do organizacji Media Trendy.

Na mocy podpisanej umowy pomiędzy SAR i Eskadrą, zaczynając od edycji 2007, Konkurs Innowacji w Mass Mediach i Planowaniu Mediów 'Media Trendy', dotychczas organizowany wspólnie, w całości przechodzi 'na własność' Stowarzyszenia Agencji Reklamowych – kwota transakcji nie została ujawniona. Media Trendy to istniejący od 2000 roku Konkurs Innowacji w Mass Mediach i Planowaniu Mediów – inicjatywa wyróżniająca najbardziej kreatywne inicjatywy i przedsięwzięcia medialne, które stanowią o rozwoju branży i wyznaczają jej nowe kierunki rozwoju. W konkursie od początku biorą udział mass media – ogólnopolskie i regionalne, od czterech lat również domy mediowe, które nagradzane są za najbardziej innowacyjne mediaplany i wykorzystanie poszczególnych mediów w kampaniach.

„Decyzję o sprzedaży SAR praw do organizacji imprezy podjęliśmy z uwagi na kierunek rozwoju firmy – jako agencji marketingowo-szkoleniowej. W skład Grupy Eskadra, wchodzi obecnie pięć dywizji: Eskadra Marketing Services, Eskadra Interactive, Eskadra Events, Eskadra Szkolenia i Seminaria i utworzona na początku tego roku Eskadra Tourmarket zajmująca się marketingiem oraz promocją miast i regionów. Chcemy skoncentrować się na tych obszarach biznesowych. Uważamy również, że prawa do organizacji największych wydarzeń branżowych powinny znajdować się w rękach stowarzyszeń branżowych – mówi Sebastian Oprządek, Dyrektor Zarządzający Grupy Eskadra.

„Decyzję o zakupie Media Trendów podjęliśmy po 2 latach wspólnej organizacji tego konkursu. Mamy przekonanie ,że docenienie pracy i pomysłowości Domów Mediowych i samych mediów jest bardzo ważne, a ten konkurs jest doskonałą okazją wyróżnienia najlepszych, w kategoriach, które nie występują w żadnym innym konkursie. Stanowi to bardzo dobre dopełnienie pozostałych działań , które prowadzimy” – powiedział Paweł Tyszkiewicz, Pełnomocnik Zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)