SAR i Multi Communications na Media Trendy
Stowarzyszenie Agencji Reklamowych wybrało agencję Multi
Communications na partnera PR najbliższego konkursu Media Trendy.
04.12.2007 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Konkurs Media Trendy składa się z dwóch części. Konkurs Innowacji w Planowaniu Mediów to część, w której nagradzane są najciekawsze i najbardziej nowatorskie media-plany oraz kreatywne sposoby wykorzystania mediów w kampaniach. Konkurs Innowacji w Mass Mediach ma na celu wyróżnienie powstałych z inicjatywy mediów przedsięwzięć o charakterze marketingowym. Jury oceniać będzie zgłoszone projekty w kategoriach: autopromocja i promocja medium, niekonwencjonalne wykorzystanie medium, innowacyjna zmiana, marketing społeczny, debiut roku. Przyznana zostanie również nagroda Grand Prix Media Trendy oraz nagrody specjalne konkursu Media Trendy: Człowiek Roku, Medium Roku i Wydarzenie Roku.
Agencja Multi Communications jako partner PR konkursu zajmuje się kontaktami z mediami, tworzeniem i dystrybucją informacji prasowych, obsługą PR Gali Finałowej konkursu, obsługą PR konferencji "Media, Reklama, Pieniądze. Media Trendy 2008" towarzyszącej konkursowi.
Udział w konkursie mogą wziąć przedstawiciele mediów, reklamodawcy (firmy i instytucje), agencje reklamowe oraz domy mediowe, które wykonały działanie zgodne z kategoriami konkursu. Każdy ze zgłoszonych projektów musi zawierać przykład zastosowania przynajmniej jednego z następujących mediów: prasa, radio, telewizja, internet, outdoor, kino, telefonia komórkowa lub zupełnie nowego medium.
Partnerami Media Trendy 2008 są Harvard Business Review, Press, PricewaterhouseCoopers - audytor konkursu.
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń upływa 8 lutego 2008 roku. Gala wręczenia nagród Media Trendy 2008 odbędzie się 10 marca 2008 roku.