San Markos dla Devi w 23 krajach
Po raz pierwszy w historii firma DEVI powierzyła przygotowanie
międzynarodowej kampanii polskiej agencji - San Markos. Agencja
zdobyła budżet w wyniku przetargu.
11.10.2007 08:00
Głównym celem kampanii jest przekonanie potencjalnych klientów, że koszty eksploatacyjne ogrzewania podłogowego DEVI są niższe, niż się powszechnie uważa. Ponadto, instalacja systemów Devi, dzięki wykorzystaniu specjalnych mat, jest wyjątkowo prosta. Celem podjętych działań jest również odświeżenie wizerunku marki.
Zadaniem San Markos było opracowanie odpowiedniego przekazu skierowanego do dwóch różnych grup docelowych - klientów i instalatorów.
Głównym narzędziem wykorzystywanym w kampanii jest prasa. Autorem zdjęć wykorzystanych do materiałów reklamowych jest Robert Sobociński.
Obecnie trwają prace nad kolejną odsłoną międzynarodowej kampanii.
DEVI, firma należąca do Grupy Danfoss, jest jednym z największych producentów ogrzewania podłogowego na świecie. Obecnie ma 35 proc. udziałów w rynku europejskim (w Polsce 30 procent) i 24 proc. w rynku światowym.