Saatchi & Saatchi dla Ery
Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię reklamową wprowadzającą usługę Blueconnect w telefonie komórkowym.
02.06.2006 06:44
Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię reklamową informującą o wprowadzeniu przez Polską Telefonię Cyfrową nowej usługi – Blueconnect w telefonie komórkowym. Blueconnect to najszybszy dostęp do bezprzewodowego internetu. Kampania będzie trwała od maja do końca czerwca 2006 r. i obejmie: telewizję, radio, prasę oraz nośniki outdoorowe.
W reklamie telewizyjnej został wykorzystany wizerunek mężczyzny uprawiającego sztukę ruchu „Le Parkour”, znany już ze spotu wprowadzającego usługę Blueconnect na rynek w kwietniu ub.r. „Le Parkour” to bieg z elementami akrobatyki i pokonywaniem przeszkód, którymi są bariery oraz elementy architektoniczne. „Le Parkour” symbolizuje wolność człowieka i podobnie jak usługa Blueconnect jest manifestacją przełamywania barier oraz wykorzystania różnych umiejętności każdego człowieka. Wolność tą w odniesieniu do możliwości korzystania z najszybszego bezprzewodowego Internetu wyraża usługa Blueconnect.
W spocie reklamowym został wykorzystany utwór „Freestyler” zespołu Boomfunk MC’s.
Klient: Polska Telefonia CyfrowaAgencja: Saatchi & SaatchiPrzedstawiciele klienta: Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, Piotr StruzikPrzedstawiciele agencji: Aneta Świercz - Grądkowska, Jolanta Mazurek, Sylwia TygielskaDyrektor kreatywny: Jason RomeykoDyrektor artystyczny: Agnieszka NiskaCopywriter: Max Olech