Saab chce pozyskać nowych klientów
Od 4 września ruszyła kampania reklamowa samochodów Saab 9-3 i Saab 9-5 w wersjach Aero.
13.09.2006 07:52
Klienci odwiedzający salony dealerskie Saaba oraz stronę internetową http://www.saab.pl/, mogą umówić się na jazdy testowe tymi samochodami, aby doświadczyć ich wyjątkowych właściwości jezdnych i poczuć ich lotnicze tradycje.
Za stronę kreatywną kampanii odpowiada agencja McCann Erickson, planowaniem mediów zajął się zespół Universal McCann, kampanię internetową przygotował Zentropy Partners.
Reklamy ukażą się w prasie (m.in. Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Newsweek, Polityka, Forum, Harvard Business Review) oraz na wybranych portalach internetowych. Spot telewizyjny (wersja 105”) emitowany będzie w TVN24.
Dodatkowo, jako wsparcie wykorzystano wielkoformatową reklamę zewnętrzną w Warszawie.