"Rywale" na start

Rusza nowa kampania marketingowa marki Coca-Cola zbudowana wokół Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2006.

08.03.2006 | aktual.: 08.03.2006 08:29

W ramach pierwszego etapu działań w wybranych stacjach telewizyjnych (TVN, TVN7, Polsat, VIVA Polska) od 6 marca, emitowany jest animowany spot reklamowy „Rivalidades” („Rywale”).

Do końca marca mieszkańcy Warszawy mogą także oglądać 3 wielkoformatowe reklamy outdorowe umieszczone w centralnych punktach miasta, na których pokazane są kluczowe sceny ze spotu, pozostałe nośniki pojawiać się będą sukcesywnie od 15 marca.

Związek Coca-Coli z piłką nożną ma już długą historię. Firma – jeden z najstarszych partnerów korporacyjnych FIFA, którym została w 1974 roku – jest oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata od 1978 r., a jej reklamy widoczne są na stadionach piłkarskich już od ponad 55 lat.

W połowie marca podczas specjalnej konferencji prasowej przedstawiony zostanie program Coca-Cola World Cup 2006, przygotowany przez Coca-Cola Poland Services z okazji Mistrzostw Świata 2006.

Spot „Rivalidades”: 30 sekundKreacja: Coca-Cola South Latin Division (południowo-łaciński oddział Firmy)Adaptacja: agencja PublicisZakup mediów: StarcomCzas trwania emisji: marzec – lipiec 2006.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)