Ruszyła nowa kampania Link4
Od 1 października w głównych stacjach telewizyjnych o zasięgu
ogólnopolskim można obejrzeć pierwszy z nowej serii spot reklamowy
Link4.
03.10.2007 08:00
Uwagę przyciąga prezentowana historia zdenerwowanego klienta, który wychodzi z budynku "tradycyjnego" ubezpieczyciela i w poczuciu klęski okazuje swoje niezadowolenie z ceny polisy. Z offu odzywa się komentator. Sytuacja jest analizowana na ekranie. Komentator zaznacza charakterystyczne kółka i strzałki, wskazując na błędne zachowanie klienta oraz niewykorzystane przez niego możliwości pozyskania tańszej polisy w Link4.
Autorem kampanii jest Euro RSCG Warsaw. Aktualnie emitowany spot jest pierwszym, przygotowanym w ramach współpracy agencji z Link4 TU SA. Z ramienia Euro RSCG Warsaw przy projekcie pracowali: Jacek Szulecki - Dyrektor Kreatywny, Rafał Michałek-Czerepak - Dyrektor Artystyczny, Bartosz Grędysa - Copywriter. Produkcją zajęła się Katarzyna Lachowicz.
Za zakup mediów odpowiada Mediacom.