Ruszyła kampania wizerunkowa Dwójki
Celem kampanii wizerunkowej Dwójki jest promocja radia jako stacji
o profilu kulturalnym, skierowanej do ludzi, dla których słowo i
dźwięk mają szczególne znaczenie.
23.10.2007 08:00
Dodatkowo słuchaczom przypomniane zostaną nowe częstotliwości Programu 2, wprowadzone w maju br..
Kampania obejmuje prasę (dzienniki ogólnopolskie: "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita" oraz "Dziennik", tygodniki "Wprost" i "Polityka" oraz miesięcznik "Twoja Muza"), outdoor (billboardy w siedmiu miastach Polski - Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Lublinie, Trójmieście, Bydgoszczy oraz billboardy i citylighty w metrze - od 16 do 30 listopada br.), spoty radiowe (od 22 października do 18 listopada na antenie Programu 2 Polskiego Radia).
Autorem kreacji jest Paweł Miszewski, artysta plastyk.
Dodatkowo kampanię wspiera animowany film reklamowy autorstwa Magdaleny Wacławik, emitowany w TVP Kultura oraz na antenach TVP 1 i TVP 2.
Nowy layout, zgodny z linią kreatywną kampanii, zyskała także strona internetowa Programu 2.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada dział promocji Polskiego Radia.