Rusza nowy kanał telesprzedażowy
Prawdopodobnie 1 września rozpocznie nadawanie Promocja TV, nowy
kanał telesprzedażowy, należący do spółki Media Ekspert, który
powstaje na bazie istniejącej kiedyś stacji Moja TV.
01.08.2007 08:00
W ofercie kanału znajdą się wyłącznie telezakupy, które emitowane będą początkowo przez 8 godzin dziennie. Promocja TV będzie stacją niekodowaną, nadawaną z satelity Hot Bird 13°E.
Media Ekspert prowadzi już wstępne rozmowy z dwiema największymi platformami cyfrowymi, czyli Cyfrą+ i Cyfrowym Polsatem, na temat włączenia telezakupowej stacji do ich oferty. Na razie jednak żadna umowa pomiędzy właścicielem Promocji TV a platformami nie została jeszcze podpisana.
Przedstawiciele kanału zapowiadają także, że będą chcieli wprowadzić nowy kanał do sieci kablowych. Ponadto Promocja TV ma być dostępna także w Internecie oraz za pomocą telefonów komórkowych.
Promocja TV będzie nadawała na podstawie koncesji wydanej przez KRRiT dla kanału Moja TV, który zawiesił nadawanie z przyczyn finansowych w 2005 roku. Media Ekspert dostał już zgodę od Krajowej Rady na zmianę profilu stacji z poradniczego (taki charakter miała Moja TV) na telesprzedażowy. Spółka wystąpi jeszcze do KRRiT o zmianę nazwy w koncesji na Promocja TV.